Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

onsdag 14 januari 2009

Äh, några inlägg till kan ju inte skada...

Jag tror minsann att jag MÅSTE inskaffa KORG DS-10:



32.49€ kan det ju vara värt att bli en mobil Thalin. (anm för den oinvigde: intern referens) - Mitt Nintendo DS har tråkigt nog fått ligga orört sen jag klarade Zelda...

Dessutom MÅSTE jag köpa nya jeans (det går iofs på en annan budgetpost) Hur lyckas man ha sönder tre par jeans på lika många månader? Vill tro att det var bättre kvalité förr, då fick de iaf utstå större slitage... Den akuta jeansbristen har bl.a resulterat i att jag häromdagen, när allt annat låg i tvättkorgen, gick runt i långkalsonger och trekvartsbyxor - inte helt oangenämt måste jag erkänna, fast kanske inte särskilt moderiktigt.

Parallellt med mitt, förvånansvärt regelbundna, ickebloggande här underhåller jag numera fotobloggen Glesbygdssafari - som de senaste dagarna genomgått en rad kosmetiska förändringar:


Uppvuxen med 14.4 kbps bävar jag en smula över hur grafikintensiv sidan blivit, men jag intalar mig att alla sitter på bredbandslina idag...

På tal om musik har jag den senaste månaden avnjutit gratis (OCH laglig!!!) musik via Spotify. Överlag tycker jag att det fungerar bra, ibland tappar man visserligen feeden och gratisutgåvan avbryts av reklam. Jag förstår att om det ska vara gratis så måste man ha reklam - och jag har inget emot det egentligen, pauserna är korta och inte särskilt frekventa... men jag är rädd att Kevin-jävla-Borgs releasepuffande är något som kan driva vem som helst till att bli spritt språngande postverksanställd.

Inga kommentarer:

Kvitter