Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

lördag 10 januari 2009

Än en gång har jag lyckats försumma mina bloggplikter, denna gång inte helt utan anledning som jag snart ska förklara, sen sist har jag hunnit med att:
spika in en rejäl fyra på sista tentan någonsin (yay, me!)trängas bland irriterande människor i julklappshandelnutbyta julklappar, fynda på mellandagsrean (älskar MediaMarkt)informeras om att jag väger lite för mycket (fuck you too, wii fit!!!)fira ett relativt stillsamt men väldigt mysigt nyårtillbringa alldeles för mycket tid på en östarta en efterlängtad fotoblogg
Det här kommer sannolikt att bli mitt sista inlägg i den här bloggen på ett bra tag, anledningen till det är den sista punkten i listan ovan, jag har funnit ett nytt skötebarn; fotobloggen som jag så länge velat starta är nu ett faktum och hittas på glesbygdssafari.blogspot.com



Designen är för tillfället funktionell men inte så mycket mer (den bygger på en justerad variant av minimalistiska standardmallen minima dark). För att undgå att det nya bloggprojektet försummas, och drabbas av långa avbrott i uppdateringsfrekvensen, har jag dragit upp ett antal riktlinjer för hur bloggen ska skötas. Regelverket, och tillika bloggens första inlägg, finner du här.

Med de orden lämnar jag er, ni vet var ni hittar mig...


// Per, seriös fotobloggare

Inga kommentarer:

Kvitter