Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

onsdag 19 november 2008

Fick ett automatgenererat sms kl 08:00 i morse. Det innehöll en lyckönskning inför min intervju idag. Eftersom jag, mig veterligen, inte har någon intervju inplanerad under dagen så kastade jag mig på telefonen och sökte febrilt efter min rekryterare, som olägligt nog inte behagade svara förrän framåt 9-tiden. På grund av "ett tekniskt fel" kom lyckönskningen, som syftade på förra onsdagens intervju, en vecka försent.

Har jag förresten nämnt att kallelsen till tidigare nämnda intervju, också den automatgenerad, önskade mig välkommen till helt fel adress?
10 minuter innan avtalad tid får jag reda på att jag bör vara en halvmil österut.

För att citera Wilmer Pitt, sedermera Wilmer X:
Ta det lugnt, ha det bra,
du är värd att koppla av
Luta dej lugnt tillbaks,
välj rätt apparat
...
Du kan glömma dina ensamma stunder
Du kan lita på teknikens under

Ta dig i röven Nisse Hellberg!

Inga kommentarer:

Kvitter