Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

fredag 21 november 2008

Hjälp! Jag börjar bli gammal... Lasse Kronér och Doobidoo är plötsligt helt ok fredagstv. Alternativen är förvisso ganska få då jag inte bara är fattig, utan även geografiskt missanpassad.

Goda nyheter kom till mig tidigt i förmiddags; ny intervju på måndag med företaget som jag hoppas få in en fot på - denna gång med folk från deras HR-avdelning. Förhoppningsvis kan jag snart se fram emot en stadig inkomst och Doobidoo-fria fredagar!

För övrigt så var all sorts tv-underhållning mycket bättre förr:



Lättroad? Javisst, men det är ingen nyhet. Jag saknar Stellan Sundahl...

----------

Nu ska jag återgå till min nyfunna fredagsunderhållning: att skratta rått åt de osannolika matchningar som iTunes Genius-verktyg kan uppbringa. (Adolphsson & Falk - Mer Jul är tydligen alltid rätt...)

Inga kommentarer:

Kvitter