Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

lördag 19 april 2008

Detta är stort. GTA IV har nått guld och börjar säljas den 29/4. Tyvärr äger jag varken xbox360 eller PS3 - vilket på sätt och vis är tur, för då kan jag kanske plocka ut min examen och skaffa jobb, innan det förhoppningsvis anländer till PC efter sommaren...

"Alla i Landskrona hatar polisen"

Som en rekorderlig kille uppväxt i vit medelklassfamilj ska det bli skönt att än en gång få hamna på fel sida lagen; såga ner folk med motorsåg, klubba tanter med jättedildos och avrätta såväl poliser som prostituerade medelst nackskott... (Jag är faktiskt helt frisk. Nästan inga mentala sjukdomsfall i släkten heller. Det är sant.)

Förutom den oundvikliga våldsorgien, så ser jag fram emot spelets soundtrack minst lika mycket. Tyvärr har det inte släppts så många detaljer kring det än - men en smygtitt hittas här. Tvivlar dock på att de lyckas toppa soundtracket från GTA: Vice City...

Om någon nu mot förmodan skulle lyckats missa fenomenet GTA - så skänker Rockstar Games numera bort både GTA 1 och 2.

Inga kommentarer:

Kvitter