Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

måndag 15 juni 2009

Vadå, ska man behöva uppdatera sin blogg också?

Jag har börjat anpassa mig till livet som proletär, även om alla timmar jag spenderar på att pendla till och från jobbet tär på mig... jag har dessutom blivit något av en lägenhetskonnässör, jag vet t.ex numera vad en "stockholmsdusch" är för något, att mäklare ÄLSKAR vidvinkelobjektiv och att studenter som åker hemhem på sommaren är jävligt snikna.

Kameran har fått följa med ut i solen en del, så förhoppningsvis kan det snart bli ett nytt inlägg även i den kategorin. Varför finns det ingen välfungerande, linuxbaserad raw-konverterare för nikons NEF-format? // för_lat_för_att_starta_upp_windows

...och kallas det fortfarande vårkänslor halvvägs in i Juni?

Inga kommentarer:

Kvitter