Feedback?

Släng iväg dina glåpord, insmickrande kärleksballader eller refuserade filmmanus till karleksbrev@gmail.com

söndag 14 december 2008

Idag avnjöt jag något som förpackningen hävdade var "grön peppar paté". Huruvida det var paté av det gröna slaget framgick ej - inte heller om det helt enkelt var ett påstående - att den ena färgen uppmuntrande hejade på den inneslutna patérätten...

Jag föredrar mitt näringsintag korrekt och otvetydigt.

På tal om mat så fick jag mina böcker härom veckan. När jag väl tagit till mig innehållet i "The Warrior Diet" ska här experimenteras - ett mål om dagen är tydligen bra för magen. Kommer detta att sedermera bli en bantarblogg? Kanske. Det är jag och Bantar-Björn. Vad har hänt med honom egentligen? Han kanske blev smal till slut. Eller så dog han (vilket iofs borde innebära att påstående A också är sant)

Inga kommentarer:

Kvitter